• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Третя літня школа гендерного проєкту з напрямку Жан Моне

Третя літня школа гендерного проєкту з напрямку Жан Моне

2023-08-21

/Files/images/01_300x225-equal.jpg

Учасники проєкту з напрямку Жан Моне розпочали навчальний рік з проведення Літньої школи «Тренінг з гендерної рівності»

Початок 2023/2024 навчального року учасники проєкту «Субнаціональна гендерна рівність: баланс цінностей ЄС та українських реалій» (скорочена назва «SubGend»)за програмою ЄС Еразмус+ з напрямку Жан Моне позначили проведенням Третьої літньої школи «Тренінг з гендерної рівності».

Ця школа була особливою, тому, що проведена була за участі управлінців освіти Кропивницької міської ради, директорів та заступників директорів міських шкіл. Ініціатором проведення підвищення кваліфікації педагогічної громадськості нашого міста стала

Отже, з 7 до 18 серпня 2023 року в обсязі 60 годин (2 кредити ЄКТС) були організовані в дистанційній формі на платформі Google Meet тренінги у вигляді спілкування спікерів — Катерини Акбаш, Наталі Пасічник та Рената Ріжняка — за учасниками школи з проблем гендерної рівності у сфері освіти, мас-медіа, на ринку праці, їх статистичні виміри... Обсяги та зміст навчання слухачів школи відповідали положенням прийнятій в кінці 2022 року«Стратегії впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 року» та позиціям «Операційного плану заходів на 2022—2024 роки з реалізації «Стратегії впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 року».

Слухачі разом зі спікерами протягом проведення Літньої школи виявляли й вивчали проблеми фемінізму та реалізації гендерних проєктів в Україні та в Європейському Співтоваристві, особливості візуалізації даних з гендерної статистики в освіті, гендерні проблеми прихованого навчального плану в системі освіти та гендерного дисбалансу української освіти на національному та субнаціональному рівнях, особливості формування гендерних стереотипів у мас-медіа, причини протидії гендерній рівності в Україні та гендерні аспекти рівності в політико-правовій сфері. Окремим блоком навчання стали рольові ігри, де слухачі на практичному рівні опановували концепції «стать» і «гендер», вивчали зміст та походження стереотипів, оцінювали вплив культурного досвіду на сприйняття інших людей, з’ясовували практичну сутність понять горизонтальної та вертикальної сегрегації.

В день завершення навчання керівництвом Управління освіти Кропивницької міської ради було організоване урочисте вручення слухачам сертифікатів про підвищення кваліфікації.

Команда виконавців проєкту продовжує реалізовувати основну мету виконання проєкту, а саме популяризувати гендерну проблематику та привертати увагу громадськості до просування гендерної рівності та універсального включення гендерних вимірів. Ми готові до співпраці!

/Files/images/02_300x225-equal.jpg

/Files/images/03_300x135-equal.png

/Files/images/06-g.png

/Files/images/07-g.jpg

/Files/images/08-g.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 99