2013-08-27
В роботі педагогічної майстерні взяли участь заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади Кіровоградської міської ради Вадим Дрига та начальник управління освіти Кіровоградської міської ради Лариса Костенко.
Під час роботи педагогічної майстерні директор школи-ліцею Ігор Яковлєв, презентуючи роботу навчального закладу, наголосив на створенні сприятливих умов для розвитку творчих здібностей і обдарувань учнів, ознайомив учасників заходу та гостей з електронними засобами навчання отриманих навчальним закладом завдяки участі у Національний проекті «Відкритий світ».
Саме ця школа, разом з 56 кращими навчальними закладами з усієї України була обрана для участі у реалізації Національного проекту, започаткованого Президентом України – “Відкритий світ”, зауважила Лариса Костенко. Це дало можливість отримати навчальному закладу сертифікат на нове комп’ютерне обладнання для кабінетів фізики, хімії та біології, що дозволить на належному рівні підготувати школярів для життя у сучасному інформаційному суспільстві. Модернізація сучасної матеріально-технічної бази навчального закладу – вагомий внесок у виконання приорітетних завдань Глави держави щодо забезпечення системного підвищення якості освіти.
З початку навчального року в класах школи-ліцею почнуть функціонувати 30 планшетів, 30 нетбуків, 12 ноутбуків та мультимедійні дошки.
На практичної частини педагогічної майстерні учасники заняття побували на фрагменті засідання шкільного методичного об’єднання вчителів початкової ланки та майстер-класі вчителя біології Алли Кіріченко, яка дала можливість прослідкувати з забезпечення наступності в роботі над розвитком творчих здібностей та обдарувань молодших школярів в рамках впровадження нового Державного стандарту та продовження роботи з обдарованими учнями на уроках та в позаурочний час в старшій школі.
Результатами роботи педагогічного колективу з обдарованим учнями в рамках шкільної програми «Обдарованість» з присутніми поділилася Оксана Черепій, заступник директора з навально-виховної роботи .