Щодо анкетування в школі № 17

2015-12-16

Управлінням освіти Кіровоградської міської ради була створена комісія (наказ № 708/о від 10.12.2015) щодо вивчення фактів, викладених у даному зверненні. Згідно Положення про психологічну службу системи освіти (наказ МОНУ № 616 від 02.07.2009), одним із функціональних обов’язків соціального педагога є здійснення соціально-педагогічного патронажу дітей та учнівської молоді, що спрямований на надання соціально-педагогічної допомоги соціально незахищеним категоріям учнів з метою подолання ними життєвих труднощів та підвищення їхнього соціального статусу. Соціально-перетворювальна функція соціального педагога полягає у виявленні малозабезпечених родин з метою звернення, в подальшому, до відповідних служб соціального захисту.

Анкета, запропонована соціальним педагогом комунального закладу „Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 17 – центр естетичного виховання «Калинка» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» Кобець Т.В., розрахована виключно на виявлення родин, які потребують соціальної допомоги, та з метою фіксування отриманих даних у соціальному паспорті класу (дод. 10 до наказу МОНУ № 864 від 28.12.2006). Метою цього анкетування є захист інтересів малозабезпечених родин на засадах дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків. Отриману інформацію соціальний педагог використовувала суворо дотримуючись принципів і норм Етичного кодексу фахівця з соціальної роботи, та принципу конфіденційності (п.1.6.).

Але адміністрацію закладу попереджено про відповідальність та недопущення з боку педагогічного колективу порушень Закону України «Про захист персональних даних».

Слід зауважити, що до посадових обов’язків соціального педагога також належить проведення обстеження житлово-побутових умов дітей-сиріт, дітей з багатодітних сімей, сімей, які перебувають у кризових та інших ситуаціях, що потребують соціального захисту (дод. 12 до наказу МОНУ № 864 від 28.12.2006).

Кiлькiсть переглядiв: 86

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.